Diverse

Visual Fan SRL, compania din spatele brandului Allview, a anunţat că a întreprins o acţiune în instanţă împotriva filialei locale a producătorului chinez Huawei deoarece acesta a folosit în materiale comerciale sintagma ALL-VIEW DISPLAY.

Conform oficialilor companiei braşovene, sintagma folosită de Huawei încă din decembrie 2018 ar face o asociere fictivă între brandurile Huawei şi Allview, iar acest lucru ar crea confuzie printre consumatori.

“Visual Fan SRL a chemat în judecată Huawei Technologies SRL, solicitând sistarea utilizării neautorizate a mărcii Allview și recuperarea prejudiciului provocat prin această folosire fără drept a mărcii, începând cu luna decembrie 2018. Pârâta a folosit, în comunicarea comercială, sintagma ALL-VIEW DISPLAY, generând o asociere fictivă între brandurile Huawei și Allview, de natură să creeze confuzie în rândul publicului consumator și să lezeze drepturile deținătorului legal al mărcii Allview”, au transmis reprezentanţii Visual Fan SRL.

Compania braşoveană susţine că titularul exclusiv al mărcii Allview este Visual Fan SRL atât la nivelul României, cât și al Uniunii Europene, iar prerogativele asupra acestei denumiri comerciale derivă din Legea nr. 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice, precum și din Regulamentul (UE) 2017/1001 al Parlamentului European și al Consiliului privind Marca Uniunii Europene.

Brandul Allview este prezent pe piață din 2004, operând și pe piața IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Republica Cehă, Malta, Grecia, Lituania, Letonia și Estonia.

Sursa: profit.ro