Opinie

Vrei să faci o căruță de bani? Poate chiar la modul direct și nu figurat?

Există o soluție. Gândești o soluție de tip AdBlock ce blochează reclamele din online, prinzi ceva tracțiune cu aplicația și aici a se citi milioane de utilizatori și începi monetizarea. 

Cum?

Începi a permite rularea unor bannere în schimbul bănuților dați de companiile interesate (Google, Microsoft etc).

Exemplul cel mai recent: Crystal, cel mai de succes adblocker pentru iOS. Au ajuns la un acord cu Eyeo GmbH, companie din spatele Adblock Pro și vor permite o filtrare diferențiată. Peste 70 de companii plătesc către Eyeo GmbH spre a le lăsa o parte din bannere nefiltrate, dacă-mi permiteți o astfel de exprimare.

Mi se pare interesant cum în 2015, ca publisher pierzi bani din cauza AdBlock, dar ei monetizează pe seama succesului de care se bucură și livrează anumite bannere în schimbul a zeci de milioane de dolari, bani ce în mod normal ar trebui să aparțină celor ce aduc conținutul în spațiul digital.

Folosiți AdBlock în continuare, la un moment dat veți vedea că se vor lăcomi și vor permite din ce în ce mai multe bannere, asta după ce conturile bancare li se vor rotunji binișor. Google, Microsoft, Amazon & alții cotizează deja.

Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.