Arhiva-Resurse

Folosesc și eu un echipament de la ei  – un router wireless D-Link DIR-300 și se comportă exemplar. Citesc că au împlinit 25 ani pe care îi leagă ca aniversare de principala lor activitate – rețelistica. Partea de PR o aveți mai jos. Compania a fost înființată în 1986 și în țara noastră din 2002.

25 de ani de rețelistică

București, 14 septembrie 2011 – Cu ocazia împlinirii a 25 ani de activitate, D-Link România a organizat astăzi la Radisson Blu Hotel din București evenimentul D-Link – 25 ani de rețelistică.

La eveniment au participat parteneri D-Link din România, distribuitori, integratori de sisteme, reselleri, factori de decizie din companii și manageri IT, dar și reprezentanți din partea mass media.

În deschiderea conferinței, Bogdan Mihalcea, Country Sales Manager D-Link România, a prezentat evoluția mediului global de networking, de la înființarea D-Link în urmă cu 25 ani și până în prezent. Înființată în anul 1986 cu scopul de a proiecta și oferi pieței adaptoare de rețea, D-Link s-a transformat într-un gigant internațional al rețelisticii, cu reputația de a realiza produse de calitate, fiabile și robuste, accesibile companiilor mici și mijlocii.

 “Suntem fericiți că sărbătorim 25 ani în serviciul clienților noștri. Am reușit în acest răstimp să oferim soluții și produse inovative din punct de vedere tehnologic, care au îmbunătățit experiența digitală a utilizatorilor casnici și au eficientizat activitățile curente ale companiilor. Ne-am implicat activ în liberalizarea accesului la informație și am avut o contribuție importantă la expansiunea rețelei Internet.

Viziunea noastră asupra viitorului include o gamă largă de aplicații de rețea, sigure și fiabile, atât pentru afaceri cât și pentru acasă, care vor revoluționa modul de interacțiune în spațiul virtual. Suntem convinși că peste alți 25 ani, noțiuni precum cloud computing și identitate virtuală vor fi devenit demult realitate.”

D-Link furnizează echipamente pe piața din România din anul 2002, iar în 2005 s-a deschis reprezentanța de la București. Strategia D-Link se orienta atunci cu precădere către segmentul utilizatorilor finali, între timp însă am abordat noi direcții de dezvoltare, ce includ soluții integrate de networking (firewall-uri, switch-uri, echipamente de stocare și supraveghere IP etc.) dedicate companiilor tip IMM și chiar companiilor mari.

Mulțumim pe această cale partenerilor de afaceri care ne-au fost alături în ultimii șase ani de prezență locală, îi asigurăm de întreaga disponibilitate a echipei pentru a îi susține în dezvoltarea propriilor afaceri. Rămânem dedicați ideii inițiale de a construi rețele pentru oameni și de a dezvolta produse și soluții avansate menite să impulsioneze evoluția rețelisticii.”

D-Link a pătruns recent în tehnologia mobilă şi a înregistrat rezultate remarcabile pe gama de wireless mobil. Avem în portofoliu o mulțime de produse cu design elegant care completează dispozitive de tipul tabletelor și TV-urilor HD, iar noile echipamente avangardiste, cum sunt Boxee Box și routerele cu tehnologie SmartBeam™, au atras atenția iubitorilor de gadgeturi. Cu siguranță, D-Link va continua să se dedice inovației și tehnologiei avansate și în următorii 25 ani”, concluzionează dl. Mihalcea.

În continuare, Ileana Adam, PR & Marketing Manager D-Link România, a prezentat modul în care echipamentele D-Link au fost prezentate consumatorului român în ultimii ani. “Lansări, review-uri, teste de produs, numeroase premii interne și internaționale, cover story-uri pe teme dedicate (locuința digitală, supraveghere, stocare, business wireless etc.) – fiecare dintre acestea au familiarizat consumatorii cu performanțele echipamentelor noastre”. A furnizat informații despre suportul oferit partenerilor din România, prin diverse mijloace moderne de comunicare – forumul www.dlinkforum.ro, site-ul www.dlink.ro, newslettere dedicate adresate unei baze de circa 3.000 de parteneri. Pe de altă parte, programul D-Link Business Energizer început anul trecut va continua și în această toamnă, cu noi promoții de supraveghere IP și business wireless pentru reselleri.

Cristian Călin, Technical Sales & Presales Engineer D-Link România, a expus un istoric al produselor D-Link. A evidențiat cele două direcții de dezvoltare, consumer și business, descriind pe larg categoriile de echipamente din portofoliul D-Link: routere, switch-uri, wireless, storage, supraveghere IP, multimedia etc. Apoi a prezentat informații referitoare la cursurile susținute de reprezentanța din România, destinate personalului tehnic și de vânzări din cadrul companiilor partenere.

Sorin Oprescu, Corporate Solutions Manager D-Link România, a descris cele mai noi tendințe privind soluțiile pentru afaceri pe care D-Link le oferă în România. “Cele mai avansate linii de produse D-Link includ dispozitive de switching, business wireless, storage și routing, iar D-Link stabilește noi standarde de performanță disponibile pentru IMM-uri și marile companii. În plus, soluțiile pentru mediul de afaceri satisfac necesitățile utilizatorilor atât pe orizontală cât si pe verticală, acoperind toată zona între Internet și până la stația de lucru, de la clienții tip SMB până la companii tip corporate”, a informat Sorin Oprescu.

Distribuitorii D-Link în România sunt Asesoft Distribution, ElkoTech România, Lasting System și SCOP Computers. Fiecare dintre aceștia a prezentat informații despre modul în care a evoluat relatia cu D-Link pe piața românească, subliniind beneficiile și relația solidă de parteneriat, extinderea rețelei de parteneri la nivel national și descriind câteva proiecte de succes derulate cu D-Link.

Dl. Octavian Vlad, Business Development Manager Lasting System, afirmă că Lasting System este unul dintre primii distribuitori D-Link în România. Parteneriatul Lasting – D-Link are ca principal obiectiv satisfacerea nevoilor clienților prin oferirea unui concept integrat de infrastructura IT, cu asigurarea unui suport real. Încă de la început, Lasting a constituit un partener care oferă valoare adăugată și este recunoscut pe piața românească; în zona de soluții pentru afaceri recomandăm soluțiile D-Link pentru domeniul enterprise, care pot pune la dispoziția administratorilor de rețea caracteristici avansate de management, securitate și calitate a serviciilor“.

Pe de altă parte, Denis Popescu, Sales Manager SCOP Computers, este de părere că SCOP Computers, în calitate de distributor de top în piața românească de IT&C, își propune să ofere partenerilor produse și solutii IT de calitate. Includerea produselor D-Link în portofoliul SCOP, a constituit un pas important în dezvoltarea gamei de produse dedicate networking-ului. Ne mândrim de 9 ani că suntem distribuitor D-Link și că punem la dispoziția partenerilor noștri, soluțiile unui producător de talie mondială, soluții ce au demonstrat eficiența, performanța și avantajele tehnologiei de ultimă oră”.

Doamna Gabriela Gheorghe Beşchea, Director General ELKOTech România, consideră că “D-Link este unul dintre cei mai importanţi producători din portofoliul ELKOTech România, colaborarea dintre cele două companii fiind puternică încă de la început. ELKOTech România a fost unul dintre pilonii de bază în construirea brandului D-Link şi în câştigarea încrederii în produsele companiei pe piaţa locală, calitatea acestora fiind recunoscută atât în segmentul consumer, cât şi enterprise.”

 Asesoft Distribution este cel mai nou distribuitor D-Link. Dl. Răzvan Ziemba, director general al Asesoft Distribution, a declarat că “Încă de la începutul colaborării, în 2008, am apreciat suportul și profesionalismul echipei D-Link România. Parteneriatul nostru s-a dovedit a fi unul durabil si benefic pentru ambele parti, iar calitatea înaltă a produselor si solutiilor, precum și aprecierea acestora de către partenerii noștri revânzători, au facut din Asesoft Distribution distribuitorul D-Link No. 1 în România. Ne bazăm pe D-Link atât în segmentul consumer, cât și pentru a oferi soluții de înaltă complexitate și la standarde exigente de calitate partenerilor noștri care adresează piața SMB/ Enterprise/ GOV. Felicităm D-Link la aniversarea a 25 de ani de networking!”.

Seria de informări a continuat cu prezentarea Direct One, compania locală care a customizat un produs D-Link pentru piața românească – este vorba despre inovatorul media player Boxee Box (DSM-380), care a revoluţionat modul de experimentare media pe un TV HD. Cătălin Clemente, Director de Marketing și Vânzări Direct One, apreciază că: “În România, convergența dintre telecom, media tradițională și entertainment a început. Am intrat într-o nouă fază a internetului, iar acest proces va aduce contentul video disponibil online în aproape toate dispozitivele pe care oamenii le vor utiliza: PC-uri, tablete, smartphone-uri, connected TV, console de jocuri sau dispozitive de tip media center precum Boxee Box de la D-Link. Direct One susține acest proces prin cea mai avansată suită de servicii de management a conținutului video și prima rețea de distribuție de conțtinut video (CDN) din România. Suntem gata să susținem în orice moment până la 100.000 de conexiuni video simultane în format High Definition. “

D-Link este o companie puternică, profund implicată în dezvoltarea de noi produse avansate care vor determina viitorul reţelisticii în următorii 25 de ani.

Categorii: arhiva-resurse
Tag-uri: D-Link
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.