Visual Fan, compania din spatele Allview, anunţă rezultate financiare mai modeste pentru primul semestru al acestui an

Autor: Cosmin Mușat, Data: 31.08.2022, 21:44
AllView | Niciun comentariu

Visual Fan, compania din spatele Allview, a publicat rezultatele financiare pentru prima jumătate a acestui an. Societatea înregistrată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul ALW a înregistrat venituri totale de 37.7 milioane lei, cu 43.54% mai mici decât în aceeaşi perioadă a anului trecut (66.78 milioane lei în primul semestru din 2021).

Allview va produce măşti de protecţie la Braşov

Autor: Cosmin Mușat, Data: 08.04.2020, 00:09
AllView | 2 comentarii

Numeroase companii caută în această perioadă să ajute, unele dintre ele chiar să se ajute. În contextul în care există o mare criză de echipamente sanitare de orice fel, unii se reorganizează astfel încât să vină ca un suport pentru sistemul medical, dar în acelaşi timp să se menţină şi ei pe linia de plutire […]

Allview a deschis o linie de asamblare televizoare la Braşov

Autor: Cosmin Mușat, Data: 10.03.2020, 22:18
AllView | 3 comentarii

VisualFan, compania din spatele brandului românesc Allview, a prezentat rezultatele financiare pentru 2019. După câţiva ani ani foarte grei, compania braşoveană a anunţat că anul trecut a fost unul de succes: + 11% cifră de afaceri (total de 76 milioane lei) şi +58% vânzări pe pieţe externe.

Veniturile Allview au scăzut cu aproximativ 50% în 2017

Autor: Cosmin Mușat, Data: 07.07.2018, 11:29
AllView | 2 comentarii

Concurenţa acerbă existentă pe piaţa telefoanelor inteligente se simte şi se vede la tot pasul. Poate cele mai expuse din acest punct de vedere sunt companiile mici, cele care nu deţin bugete uriaşe de marketing şi care nu pot investi sute de milioane de euro în cercetare-dezvoltare. Dacă mai luăm în calcul şi interesul din […]

Allview anunţă măsuri de îmbunătăţire a serviciilor pentru produsele care ajung în service

Autor: Cosmin Mușat, Data: 05.04.2017, 00:23
AllView | 13 comentarii

Împreună cu partenerul său Diangi Grup, Allview a implementat din a doua jumătate a anului trecut mai multe măsuri pentru clienţii care solicită asistenţă specializată în service. Acestea au menirea de a reduce timpul de reparaţie a produselor, de a creşte satisfacţia clienţilor şi de a minimiza numărul plângerilor.

1 2