Visual Fan, compania din spatele Allview, a publicat rezultatele financiare pentru prima jumătate a acestui an. Societatea înregistrată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul ALW a înregistrat venituri totale de 37.7 milioane lei, cu 43.54% mai mici decât în aceeaşi perioadă a anului trecut (66.78 milioane lei în primul semestru din 2021).
În toamna anului trecut aflam că Visual Fan, compania din spatele brandului Allview, a achiziţionat 51% din Intervision Trading RO SRL – unicul distribuitor în Europa Centrală și de Est pentru produsele brandului cu origini japoneze AKAI.
Ieri aflam că Visual Fan SA, adică firma din spatele brandului Allview, va lansa pe 16 decembrie primul său automobil electric. Compania se află în spatele Visual EV SRL, societate ce se va ocupa cu importul de maşini electrice din China.
Visual Fan SRL, compania din spatele brandului Allview, a anunţat că a întreprins o acţiune în instanţă împotriva filialei locale a producătorului chinez Huawei deoarece acesta a folosit în materiale comerciale sintagma ALL-VIEW DISPLAY.
Numeroase companii caută în această perioadă să ajute, unele dintre ele chiar să se ajute. În contextul în care există o mare criză de echipamente sanitare de orice fel, unii se reorganizează astfel încât să vină ca un suport pentru sistemul medical, dar în acelaşi timp să se menţină şi ei pe linia de plutire […]
VisualFan, compania din spatele brandului românesc Allview, a prezentat rezultatele financiare pentru 2019. După câţiva ani ani foarte grei, compania braşoveană a anunţat că anul trecut a fost unul de succes: + 11% cifră de afaceri (total de 76 milioane lei) şi +58% vânzări pe pieţe externe.
Faptul că Allview o duce greu ştim deja, cifra de afaceri a companiei scăzând de la 307 milioane lei în 2016, la 76 milioane lei în 2018. Chiar dacă situaţia părea fără ieşire, compania a luat o decizie inspirată, una care a readus-o pe plus.
Allview a publicat calendarul lansărilor pe 2019, unul tradiţional de altfel (detalii despre ediţiile 2018, 2016, 2014, 2013 şi 2011), chiar dacă anul acesta a venit o idee mai târziu (de obicei îl lansau în ultimele zile ale anului anterior).
După ce la început de octombrie Allview a lansat primele televizoare non-smart sub brand propriu, compania braşoveană va intra din luna decembrie şi pe segmentul televizoarelor inteligente cu Android.
În urmă cu mai bine de o săptămână aflam oficial că Allview îşi pregăteşte intrarea într-o nişă nouă, cea a televizoarelor. Acestea vor fi atât clasice, cât şi smart, iar lansarea oficială va avea loc în primele zile din octombrie.
Concurenţa acerbă existentă pe piaţa telefoanelor inteligente se simte şi se vede la tot pasul. Poate cele mai expuse din acest punct de vedere sunt companiile mici, cele care nu deţin bugete uriaşe de marketing şi care nu pot investi sute de milioane de euro în cercetare-dezvoltare. Dacă mai luăm în calcul şi interesul din […]
Allview a prezentat noua versiune a asistentului vocal în limba română AVI. Acesta va interacționa prin voce cu utilizatorul folosind noul algoritm TTS (Text to Speech) prin intermediul robotului de machine learning care antrenează asistentul vocal în dezvoltarea de conexiuni noi.
Allview a anunţat introducerea serviciului de mesagerie Rich Communication Services (RCS) Google pe 19 dintre smartphone-urile companiei. Serviciul va putea fi accesat din rețelele Orange și Vodafone.
Împreună cu partenerul său Diangi Grup, Allview a implementat din a doua jumătate a anului trecut mai multe măsuri pentru clienţii care solicită asistenţă specializată în service. Acestea au menirea de a reduce timpul de reparaţie a produselor, de a creşte satisfacţia clienţilor şi de a minimiza numărul plângerilor.