De la lansarea Dacia Logan în 2004 şi până în prezent, Dacia a vândut peste 8 milioane de maşini
Dacia este marca românească cu care ne mândrim şi chiar dacă unii nu vor să îi respecte statutul, acest nume este unul puternic în Europa.
Dacia este marca românească cu care ne mândrim şi chiar dacă unii nu vor să îi respecte statutul, acest nume este unul puternic în Europa.
Pe 2 iunie 2004 Dacia lansa la Salonul Auto de la Paris una dintre cele mai de succes maşini din istoria mărcii – Dacia Logan. Renault (gigant ce achiziţionase Dacia în 1999) promova această maşină drept „Dacia de 5000 de euro”. Succesul a fost rapid, conform site-ului oficial dacia.ro „obiectivele de vânzări fiind depășite încă […]
Industria auto europeană se află într-o fază în care sunt căutate soluţii urgente de trecere către maşinile electrice, însă marea miză este aceea ca trecerea să se facă şi sustenabil economic.
Deşi în ultima perioadă părea că a fost rezolvată criza semiconductorilor, se pare că lucrurile nu sunt încă pe făgaşul normal, astfel că Dacia va prelungi vacanţa de Paşte a angajaţilor de la Uzina Vehicule Dacia şi Uzina Mecanică şi Şasiuri cu încă două zile.
Inflaţia actuală din România este de peste 15%, iar unii angajatori fac eforturi pentru a-şi susţine angajaţii sub diverse forme.
În urmă cu doar câteva ore Dacia a postat pe pagina sa de Facebook un scurt teaser video sub sloganul “Robust, Eco, Smart”.
Dacia are probleme de aprovizionare cu componentele necesare producţiei de motoare ECO-G (benzină şi GPL), iar din acest motiv în prezent nu mai pot fi comandate maşini cu această motorizare.
Dacia vine în întâmpinarea clienţilor săi cu un nou serviciu, unul care la prima vedere pare a fi destul de util. Marca românească a lansat pe site-ul său dacia.ro o platformă de trade-in prin intermediul căreia poţi evalua o maşină mai veche pe care poţi primi o sumă de bani ce se pot folosi ulterior […]
În vara anului trecut descopeream noua identitate vizuală a brandului Dacia. Aflam că din 2022 vor fi schimbate showroom-urile şi iată că procesul a început.
Dacia a anunţat în urmă cu doar câteva ore că marţi, 18 ianuarie, în cadrul uzinii de la Mioveni a fost fabricată maşina cu numărul 7 milioane.
Luca de Meo, CEO-ul grupului Renault, a oferit presei câteva informaţii interesante legate de planurile de viitor ale companiei.
Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Autovehiculelor (DRPCIV) a anunţat prin intermediul Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA) cum a stat piaţa auto din România la nivelul înmatriculărilor în 2021.
În vara acestui an Dacia anunţa lansarea procesului de schimbare a identităţii de brand. Atunci aflam că prima maşină livrată cu noul nume şi noul logo va fi Dacia Jogger, dar între timp lucrurile s-au mai schimbat.
Criza semiconductorilor continuă să îşi facă simţită prezenţa şi chiar dacă cererea este destul de ridicată în piaţă, livrările efective au redus numărul înmatriculărilor şi la nivelul lunii septembrie.
Parlamentul European a adoptat o nouă rezoluţie privind siguranţa rutieră din Uniunea Europeană, una care propune o serie de măsuri pe care Comisia Europeană ar trebui să le introducă în viitorul apropiat.