Diverse

Articolele legate de gadget-urile comercializate săptămânal de LIDL au un succes remarcabil, de aceea colegul meu Emil şi-a făcut un bun obicei de a publica constant cele mai interesante oferte din catalogul periodic.

Din păcate din 2023 am putea asista la o diminuare importantă a produselor non-food din oferta LIDL, printre cele mai vizate categorii fiind electronicele, uneltele şi obiectele vestimentare.

Se pare că de câteva luni comportamentul consumatorilor s-a schimbat radical, astfel că produsele non-food cu valori mai mari de 20 euro au înregistrat scăderi record ale vânzărilor. Europenii sunt mult mai atenţi la ceea ce cumpără, iar coşul de cumpărături este format în mod special din produse alimentare de consum. Acest caracter foarte cumpătat va continua mult timp de acum înainte, astfel că LIDL se vede nevoită să renunţe la multe produse scumpe non-food, anumite categorii urmând chiar să dispară complet din oferta retailerului.

Viitorul economic şi politic se anunţă în continuare zbuciumat, astfel că mai mulţi comercianţi alimentari ar putea diminua la rândul lor categoriile de produse scumpe şi non-food în trimestrele următoare.

Sursa: kosmo.at, via mobilissimo.ro