Smartphone

După o lansare foarte reuşită pentru seria flagship Samsung Galaxy S23 şi o etapă de precomandă cu solicitări record (cel puţin în Coreea de Sud), iată că Samsung este prinsă din nou într-un mic scandal.

De data aceasta produsul cu pricina ar fi telefonul pliabil Samsung Galaxy Z Fold 3. Mai mulţi utilizatori ai acestui device s-au plâns că la scurt timp după expirarea garanţiei, ecranul s-a crăpat din senin. Indiferent de cât de multă grijă au avut aceştia de terminal, display-ul a cedat foarte uşor.

Interesant este că unul dintre cei afectaţi a luat legătură cu Samsung referitor la problemă, iar reprezentanţii companiei sud-coreene l-au redirecţionat către un reparator autorizat. Cel din urmă a solicitat 800 de dolari pentru repararea display-ului, o sumă uriaşă raportat la costul de achziţie.

Se pare că majoritatea celor cu probleme au smartphone-ul de aproximativ 15 luni, semn că în acest interval de timp s-ar întâmpla ceva. Din fericire în Europa / România garanţia legală este de 24 luni, astfel că dacă există cu adevărat un defect hardware, acesta ar putea fi descoperit la timp şi rezolvat de Samsung fără costuri suplimentare.

Rămâne de văzut dacă vorbim de simple coincidenţe sau chiar Samsung Galaxy Z Fold 3 are o problemă tehnică. Momentan Samsung nu a oferit niciun punct de vedere legat de subiect.

Surse: sammobile.com, phonearena.com