Software

Aglomerarea pieţei serviciilor de streaming video este un motiv serios de îngrijorare pentru Netflix, concurenţa oferind preţuri mai bune şi conţinut cel puţin la fel de calitativ.

Pentru a-şi asigura cumva o parte din venituri, dar şi pentru a-şi fideliza utilizatorii, Netflix doreşte să lanseze abonamente pe termen mai lung. Compania americană realizează primele astfel de teste în India, acolo unde abonamentele pe termen lung vin cu reduceri consistente comparativ cu abonamentul lunar astfel:

  • abonament 3 luni – reducere 20%;
  • abonament 6 luni – reducere 30%;
  • abonament 12 luni – reducere 50%.

Exemplu: la un abonament lunar de 10 dolari, un utilizator care achiziţionează pachetul pe 12 luni va plăti un total de 60 dolari, adică o medie de 5 dolari / lună.

În funcţie de rezultatul testului realizat în India, Netflix ar putea implementa aceste soluţii şi în alte ţări, inclusiv România.

Sursa: livemint.com