Diverse

În prezent utilizatorii de produse Apple, în special iPhone-uri, îşi pot repara device-urile doar la puţinele service-uri autorizate Apple. Aceştia pot apela şi la alte service-uri independente, însă acestea nu beneficiază de expertiza Apple şi nici de piese originale.

Compania americană a lansat anul trecut un program destinat service-urilor independente, unul prin intermediul căruia Apple oferă acestora acces la piese de schimb originale, instrumente, proceduri, ghiduri de servicii, diagnoze şi chiar instruire din partea reprezentanţilor mărului muşcat. Programul a fost disponibil până de curând doar în Statele Unite ale Americii, dar Apple a anunţat extinderea acestuia în Canada şi în 32 de ţări din Europa, inclusiv România.

Înscrierea în program este gratuită, la fel ca și instruirea tehnicienilor pentru companiile acceptate. “Atunci când un client are nevoie de o reparație, vrem ca acesta să aibă o gamă largă de opțiuni, care nu doar că se potrivesc nevoilor sale, ci garantează și siguranță și calitate, astfel încât să își poată folosi iPhone-ul pentru cât mai mult timp.”, a declarat Jeff Williams, directorul de operațiuni al Apple.

Service-urile independente din România se pot înscrie deja pe support.apple.com/ro. Chiar dacă este un program gratuit, un service GSM trebuie să aibă tehnicieni certificaţi de către Apple pentru a fi eligibil.

Categorii: apple
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.