Un subiect la modă este acum social media. Ne referim la porţiunea de social media legată de online. Fiecare lucru devine relevant în prezent dacă poţi scoate ceva din el. Companiile trebuie să cunoască în măsura în care scot bani şi vor şi mai mult. 

           Manafu spune că acum cursurile sunt “predate” de Zoso, Arhi, Subiectiv. Ultimul, corect, treacă meargă. Dar ce pot învăţa de la cei doi, altceva în afară de entertainment şi un cod de conduită pentru PR-iţele stresante?

         O explicaţie se poate?

Update: Îi respect pe cei doi foarte mult, apreciez munca lor şi îi citesc zilnic. Dar pe acolo domină entertainmentul, ceea ce este foarte ok. De la subiectiv ai ce învăţa pe porţiunea de social media dar de acolo?

Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc prin conectare la două monitoare. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.