Smartphone

Chiar dacă smartphone-urile Sony sunt foarte apreciate de cei care le deţin, preţurile ridicate practicate de producătorul japonez reduc şansele de a creşte numărul vânzărilor în concordanţă cu aşteptările companiei.

Conform unor rapoarte interne pe 2016, Sony a reuşit să comercializeze la nivel global 14.6 milioane de unităţi, adică 73% din targetul propus de 20 milioane de unităţi. Dacă în Japonia vânzările au fost cu 5% peste target, restul pieţelor au dezamăgit şi au adus un minus de 38% comparativ cu ţintele companiei.

Gama de produse care a obţinut cele mai slabe rezultate a fost cea a smartphone-urilor “Premium Standard”, gamă care include telefoane precum Sony Xperia X sau Xperia X Compact. Cu un rezultat de doar 43% raportat la target, “Premium Standard” a dezamăgit atât de mult încât Sony a decis să renunţe la această serie în 2017.

Anul acesta Sony va ataca doar două segmente din piaţă:

  • Flagship cu Sony Xperia XZs şi XZ Premium;
  • Mid-range cu Sony Xperia XA1, XA1 Ultra şi L1.

Sursa: xperiablog.net