Tablete

Se pare că perioada de boom a vânzărilor de tablete a trecut, iar acum ne aflăm într-o etapă în care smartphone-urile de 5.5 – 6.0 inci canibalizează vânzările tabletelor de 7, respectiv 8 inci.

În perioada aprilie – iunie 2015 la nivel global au fost comercializate 44.7 milioane de tablete, cu aproximativ 7% mai puţin decât în aceeaşi perioadă a anului trecut când au fost vândute 48 de milioane de unităţi. Cele mai dorite tablete rămân în continuare cele de la Apple şi Samsung, acestea având 24.5%, respectiv 17% cotă de piaţă.

tableta

Apple – 10.9 milioane de unităţi comercializate şi o cotă de piaţă de 24.5%;

Samsung – 7.6 milioane de unităţi comercializate şi o cotă de piaţă de 17%;

Lenovo – 2.5 milioane de unităţi comercializate şi o cotă de piaţă de 5.7%;

Huawei – 1.6 milioane de unităţi comercializate şi o cotă de piaţă de 3.6%;

LG – 1.6 milioane de unităţi comercializate şi o cotă de piaţă de 3.6%;

Alţi producători – 20.4 milioane de unităţi comercializate şi o cotă de piaţă de 45.6%;

Chiar dacă se află pe primele două locuri, atât Apple (-17.9%), cât şi Samsung (-12%) au comercializat mai puţine tablete decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. În schimb sud-coreenii de la LG au crescut cu 246.4% comparativ cu aprilie – iunie 2014.

Sursa: theregister.co.uk

Categorii: tablete
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.