sursa
Am preferat termenul românesc celui de smartphone. Samsung are în mână un as denumit AMOLED display – la nivel mondial deţin 98% din piaţă şi bineînţeles că se gândeşte la gama proprie înainte de a furniza astfel de componente către HTC (un exemplu – Nexus One, HTC Droid Incredible).
De aceea planurile companiei sud-coreene sunt de a nu mai furniza AMOLED display-uri spre concurenţa spre a genera vânzări ridicate unor smartphone-uri home made de genul Samsung Galaxy S. În acest caz HTC, oponentul taiwanez, va trece pe Sony Super TFT LCD care se laudă cu:
– rezoluţie ridicată faţă de AMOLED display;
– consum redus de energie;
– un contrast mai mic (punct negativ)
Pentru a acoperi cererea de display-uri pentru cele 10 – 15 milioane de Galaxy S ce se estimează a fi vândute Samsung investeşte 2 miliarde dolari în deschiderea unei noi linii de producţie în iulie 2011. Astfel vor putea livra 30 de milioane de display-uri pe lună faţă de 20 milioane în prezent.