Este o campanie Men’sHealth. Problema este că au repetat, aproape, obsesiv, titlul amintit. Nu intru în categoria “grăsunilor” sau “burtoşilor” deci nu îmi pasă de chestia asta.
Dar mă plictisesc mesajele repetate transmise de o revistă ce se doreste adresată barbaţilor “cool”. Focusaţi atenţia pe altceva. Suntem prea săraci ca se ne pese de burtă. Oare?
Mare parte din populaţie nu stă prea bine la capitolul finanţe – oricum aici vă puţeţi scuza spunând că nu acesta este tragetul revistei. Dar, totuşi, găsiţi un alt mesaj de promovat, ăsta e hilar prin prost gust!
Dar mă plictisesc mesajele repetate transmise de o revistă ce se doreste adresată barbaţilor “cool”. Focusaţi atenţia pe altceva. Suntem prea săraci ca se ne pese de burtă. Oare?
Mare parte din populaţie nu stă prea bine la capitolul finanţe – oricum aici vă puţeţi scuza spunând că nu acesta este tragetul revistei. Dar, totuşi, găsiţi un alt mesaj de promovat, ăsta e hilar prin prost gust!