BCR a susținut un eveniment online în care vedeta a fost George. Au oferit mai multe detalii la împlinirea a 2 ani de activitate.
Am structurat 10 informații din comunicatul BCR:
- 1 milion de clienți activi (se așteptau să ajungă la 700.000 de clienți până la sfârșit de 2020);
- 30% din creditele de consum sunt acordate prin George, 95% din creditele de economii sunt deschise prin George (creștere de 70% față de 2019);
- 9/10 clienți folosesc varianta de mobil a George. Tranzacțiile în primele 9 luni s-au dublat față de aceeași perioadă din 2019;
- George este aplicația bancară no. 1 din România cu peste 80.000 de reviews ( a debutat de curând și în Huawei AppGallery, iar pentru persoane juridice se află în etapa pilot);
- peste 100 de funcționalități în George lansate în 2020 (peste 200 în total de la debutul aplicației);
- George Moneyback – program de loializare lansat acum 2 luni cu peste 200.000 de utilizatori;
- Viitorul bankingului este în zona de consiliere financiară – produse bancare, asigurări, sfaturi, investiții etc. Ne îndreptăm spre zona de consiliere în unitate și în platforma digitală. Independența financiară nu depinde de venituri, ci de cum îți gestionezi banii.
- cardul era utilizat în proporție de 79% la POS, pe sfârșit de septembrie și restul de 21% la ATM;
- plata cu cardul se efectuează la mijloacele de transport în comun din 15 orașe, în București au instalat această opțiune la cele 800 de porți de metrou, dar și în cele peste 600 de mașini ale STB-ului;
- 40% dintre utilizatori Android folosesc autentificare biometrică (cititor de amprentă), 65% din cei ce au iOS mizează pe această opțiune (recunoaștere facială).
De ultima dată când am scris de George mi-am instalat aplicația (gestionez plata pentru creditul ipotecar). Nu este o aplicație folosită în mod repetat etc. Nu am cine știe ce feedback acumulat în sens negativ sau pozitiv.