Aglomeraţie la casele de marcat ale retailerilor cu magazine offline [Black Friday 2014]

21/11/2014

După cum am promis, revenim cu informaţii privind aglomeraţia din magazinele fizice ale diverşilor retaileri. Dimineaţă am plecat la pas prin Bucureşti, pentru a vedea dacă oamenii sunt atraşi de reducerile Black Friday.

După cum era de aşteptat, românii au fost foarte matinali, iar la ora 09:00 mai toate magazinele cu reduceri erau destul de aglomerate. Foarte mulţi şi-au luat concediu, doar pentru a putea analiza cu înţelepciune ofertele şi a lua cea mai bună decizie. Flanco, Altex, Domo, MediaGalaxy, dar şi hypermarketurile Auchan, Carrefour, Cora, s-au pregătit cu oferte de Black Friday, astfel că freamătul de dimineaţă nu a fost o surpriză pentru nimeni.

Reduceri au fost şi vor fi până la sfârşitul acestui weekend. Din păcate, ofertele cele mai interesante erau epuizate încă de la ora 09:30, astfel că cei care au întârziat şi-au văzut speranţele spulberate. Cu toate acestea, la ora 10:30, cozile de la casele de marcat erau destul de mari, majoritatea românilor cumpărând televizoare (cât mai mari), smartphone-uri, tablete, laptopuri etc. Aglomeraţie era şi în zona destinată doamnelor şi domnişoarelor: ondulatoarea de păr, uscătoare de păr, epilatoare etc. Foarte liniştită mi s-a părut zona frigiderelor, maşinilor de spălat, aragazelor şi hotelor. Oare românul modern nu mai are timp să stea în bucătărie?

Black Friday continuă, însă ofertele cu adevărat interesante s-au epuizat deja. V-aţi achiziţionat ceva de Black Friday? Online sau offline? Vă aştept în secţiunea de comentarii.

2014-11-21 09.19.55

Poze realizate cu LG G2.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.