Strategia LG Dual Premium sau ce a pregătit compania sud-coreeană pe 2015 în domeniul televizoarelor

26/02/2015

LG a lansat astăzi la Seul noua gamă de televizoare pentru 2015  și a prezentat în același timp strategia pentru acestea, denumită LG Dual Premium. Datorită noii strategii, compania sud-coreeană își dorește să ocupe poziția de lider pe piața globală de televizoare premium cu ajutorul noilor modele OLED. De asemenea, LG urmărește să creeze mai multe oportunități pentru noile sale televizoare Prime UHD.

LG a lansat o nouă gamă de televizoare OLED, ce cuprinde modele de 55, 65 și 77 de inci cu ecrane curbate sau plate. Producătorul a introdus și un nou concept, ABCD, care va integra principalele beneficii ale tehnologiei OLED LG:

– angle (A): unghiuri de vizualizare foarte largi;

– black (B) și color (C): prin tehnologia proprie LG, WRGB OLED, producătorul promite imagini cu nuanțe perfecte de negru, culori vii și raport de contrast infinit;

– design (D): aspect simplu și curat prin filozofia de design Art Slim de la LG.

Televizoarele LG Prime UHD, ce se anunță superioare televizoarelor ULTRA HD, dispun de funcții precum tehnologia ColorPrime, ULTRA Luminance, panou 4K IPS și Prime Mastering Engine. În plus, acestea dispun de un ecran UltraSlim Design de numai 8,5 mm grosime.

Tot azi, pe lângă strategia LG Dual Premium, compania a prezentat și noua gamă Smart TV ce rulează webOS 2.0. LG preconizează că va vinde peste 1 milion de televizoare cu webOS în prima jumătate a lui 2015.

Compania sud-coreeană va lansa gama de televizoare premium pe piețe din întreaga lume la sfârșitul lunii martie.

Darius Pană
Editor pe Gadget.ro din septembrie 2014. Pasionat de tehnologie, automobile și fotografie. Scrie recenzii pentru telefoane mobile, automobile, dispozitive din zona audio, monitoare, televizoare, aparate foto și orice alt gadget. Folosește Huawei Pura 70 Ultra, Canon EOS M200 + Canon EF-M 22mm 1:2, Canon EF-S 15-85 mm 1:3.5-5.6 IS USM și Canon EF 50mm 1:1.8 STM pentru fotografii și Sony ZV-E10 pentru video.