Cu 36.1% Lollipop este cea mai utilizată versiune Android în martie 2016

/
/
9 mart. 16
/

După cum probabil ştiţi, Google prezintă lunar o statistică legată de utilizarea la nivel mondial a sistemului de operare Android şi a versiunilor sale. Raportul pentru martie 2016 indică o creştere substanţială pentru Android Marshmallow (2.3% de la 1.2% luna trecută), iar pentru prima dată Android Lollipop depăşeşte în procente Android KitKat (36.1% vs 34.3%).

Un procent semnificativ îl deţine în continuare Android Jelly Bean cu 22.3%, iar surprinzător este că la aproape 6 ani de la lansare Android Froyo este prezent pe 0.1% dintre device-uri (la aproximativ 1.4 miliarde de utilizatori în septembrie 2015, putem afirma că în teorie există 1.4 milioane terminale cu Android 2.2 Froyo).

Cu al meu HTC One M9 mă bucur că fac parte din cei 2.3% ce utilizează cea mai nouă iteraţie Android.

android martie

Sursa: developer.android.com
Categorii: Android, Software
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.