Cum a evoluat business-ul Allview în perioada 2011 – 2015

06/07/2016

Allview este cel mai cunoscut brand autohton pe piața de telefoane mobile și tablete, dar și cel cu vânzările cele mai generoase. O bună perioadă a fost no. 2 după Samsung, iar acum se luptă cu Huawei pentru această poziție. 

În 2015 au înregistrat o stagnare a cifrei de afaceri după ce în intervalul 2011 – 2014 au crescut spectaculos. Allview a prins boom-ul tabletelor, dar și pe cel al smartphone-urilor, iar în 2015 aș spune că stagnarea s-a datorat căderii pieței de tablete.

Veniturile, profitul și numărul mediu de angajați pentru Allview pe intervalul 2011 – 2015;

evolutie-venituri-Allview-2011-2015

Evoluția Allview în intervalul 2011 – 2015;

evolutie-venituri-Allview-2011-2015-2

Aș putea spune că datele statistice vorbesc de la sine. Allview a crescut spectaculos, iar acum se apropie maturitatea. Asta și pentru că piața de telefoane inteligente începe a deveni din ce în ce mai concurențială. Mă aștept ca în 2016 să-i vedem cum pășesc timid și spre alte nișe pe lângă telefoane mobile și tablete.

Datele sunt preluate de pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice.

Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.