Avem destule știri și recenzii legate de produsele Xiaomi, astfel încât cred că aveți idee ce reprezintă compania chineză, prin ce iese în evidență față de concurența sa etc.
Sunt două mari probleme întâmpinate până acum:
- faptul că nu ajung pe canal oficial în Europa, deși se anunțau planuri timide prin 2016;
- stocul de dispozitive ( Xiaomi a preferat să producă loturi de telefoane mobile, iar listarea să se facă strict pe canalele sale din online, magazinele online chinezești intră repede pe fir și le aduc la un preț umflat față de cel recomandat, dar livrarea se face în 3 – 4 săptămâni, de cele mai multe ori).
CEO-ul Xiaomi se numește Lei Jun, iar într-o postare pe contul său de Weibo – Twitter-ul chinezesc a promis că în 2017 se vor concentra pe nucleul companiei, divizia de telefoane mobile. Și-au propus să aducă: inovație, calitate și livrare cât mai rapidă cu stocuri mai bune.
Mă rog, nu a specificat și modalitățile prin care vor atinge un deziderat atât de înalt, dar rămâne să descoperim împreună dacă-și vor atinge țelul. Un alt plan ambițios al Xiaomi – peste 1000 de magazine de retail clasic.