Dacă eşti utilizator de gmail (şi Badea aseară pomenea de serviciul de mail al celor de la Google) ai observat că a apărut o nouă opţiune sub Inbox botezată Buzz. Ce face facebook sau twitter regăsim în Buzz – un share mai direct al statusurile sau updaturilor de fotografii sau clipuri.
Google Buzz integrează Picasa, Flickr, Twitter şi Google Reader. Există şi versiunea Buzz pentru browsingul telefoanelor mobile. Ce este nou?
Spre deosebire de twitter care te invită să accesezi un link, Buzz îţi arată un preview al imaginilor sau videoclipurilor dar permite şi rularea lor încă din căsuţa de mail. Automat adresele de mail de pe gmail apar ca şi prieteni şi vezi remarca share-ul dat de ei. 2 clipuri spre exemplificare:
Google Buzz – o nouă opţiune în gmail
Este o altă încercare a Google de a rupe din succesul unor reţele sociale precum facebook sau de microblogging twitter. Experienţa oferită de Buzz era promovată şi de Google Wave – al cărui val de useri se lasă aşteptat. Acum se mizează pe Gmail – locul 3 în SUA.
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc.
Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.
Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)
Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.
Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo
Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.
SAMEDAY a investit peste 80 milioane euro în ultimul an și este pregătit să proceseze peste 1 milion de colete pe zi (de Black Friday 2025 estimează 0.8 milioane colete procesate pentru ziua cea mai aglomerată – 10 noiembrie)
SAMEDAY a organizat un eveniment înainte de Black Friday 2025, unul ce a devenit cumva tradițional.