Este un atac direct din partea BMW dar tocmai asta face notabilă această reclamă. Audi nu are, încă, o tehnologie la fel de verde pe modelele sale şi grupul Volkswagen trebuie să ia măsuri căci quattro este orice dar numai ecologică nu poate fi etichetată.
BMW este unul dintre puţinele grupuri independente, un fel de ultim mohican care funcţionează binişor şi pe timp de criză. Investesc enorm în tehnologie şi Efficient Dynamics face parte din politica lor. Dacă vrei să achiziţionezi un model bavarez te loveşti de un singur incovenient: preţul. Opţionalele îţi pot creşte factura automobilului cu aproape 30 – 40% şi este prea mult. Bineînţeles că primeşti la pachet: sportivitate, eleganţă, fiabilitate, tehnologie, bun gust dar mai că închizi ochii la concurenţa ce vine cu aproape aceeaşi ofertă la un cost mult redus.
Nu mai există automobile proaste sau rele ci doar maşini ce vin în calea unor nevoi: viteză, spaţiu, prestigiu, funcţionalitate. Alegi ce îţi permiţi şi ce te coafează. :)
Update: Finalul este apoteotic. Nu e aşa?