Un top interesant ce scoate în evidenţă importanţă it-ului şi online-ului. Numai uitaţi-vă la primele 10 branduri:
1. Google – 114 miliarde dolari cu o apreciere de 14% faţă de 2009;
2. IBM – 86 miliarde dolari cu o creştere de 30%;
3. Apple – 83 miliarde dolari creşte cu 32%;
4. Microsoft – 76 miliarde dolari, fără diferenţă în comparaţie cu anul precedent;
5. Coca-Cola – 67 miliarde dolari – 1% peste 2009;
6. MacDonald’s – 66 miliarde dolari cu o scădere de 1%;
7. Marlboro – 57 miliarde pe pozitiv 15%;
8. China Mobile – 52 miliarde dolari scade 14%;
9. sursa (vă uitaţi voi la link pentru că nu ştiu spre ruşinea mea ce brand este în această poziţie);
10. Vodafone – 44 miliarde dolari cu 17% redus;
Cele mai valoroase 10 branduri din lume
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc.
Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.
Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)
Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.
Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo
Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.
SAMEDAY a investit peste 80 milioane euro în ultimul an și este pregătit să proceseze peste 1 milion de colete pe zi (de Black Friday 2025 estimează 0.8 milioane colete procesate pentru ziua cea mai aglomerată – 10 noiembrie)
SAMEDAY a organizat un eveniment înainte de Black Friday 2025, unul ce a devenit cumva tradițional.