Google după ce a fost tras de urechi, peiorativ, cu privire la colectarea datelor transmise prin reţelele wi-fi nesecurizate cu ajutorul maşinilor pentru cartografierea străzilor (street view) au devenit extrem de grijulii şi permit ca să instalezi un add-on la browser astfel încât google analytics – serviciul lor de contorizare a traficului web – să poată fi „dezactivat” iar tu să fii informat cu privire la statutul site-ului pe care l-ai accesat.
Astfel o serie de date, precum localizarea, nu sunt dezvăluite.
Discuţia privind siguranţa datelor personale a cunoscut un punct culminant după ce Facebook – cea mai mare reţea socială din lumea cu peste 400 de milioane de conturi – a fost acuzată ca a furnizat o serie de detalii companilor interesate în scop de marketing.
Mai jos aveţi enumerate browserele pe care puteţi instala suplimentul pentru browsere astfel încât să fîţi protejaţi:
– Internet Explorer 7 şi 8;
– Google Chrome 4 şi 5;
– Mozilla Firefox de la versiunea 3.5 în sus.
Download Google Analytics Opt-out Browser Add-on
Cum poţi dezactiva contorizarea Google Analytics din site-uri?
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc.
Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.
Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)
Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.
Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo
Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.
SAMEDAY a investit peste 80 milioane euro în ultimul an și este pregătit să proceseze peste 1 milion de colete pe zi (de Black Friday 2025 estimează 0.8 milioane colete procesate pentru ziua cea mai aglomerată – 10 noiembrie)
SAMEDAY a organizat un eveniment înainte de Black Friday 2025, unul ce a devenit cumva tradițional.
