În 2017, unul din două smartwatch-uri vândute a fost un Apple Watch

/
/
5 mart. 18
/

Cei de la IDC au publicat rezultatele unei analize pe 2017 pentru piaţa de device-uri purtabile, o piaţă aflată în continuare în creştere, chiar dacă mulţi producători au renunţat în a mai produce astfel de gadget-uri.

Anul trecut au fost comercializate 115.4 milioane de device-uri purtabile, în creştere cu 10.3% comparativ cu 2016. Principalii jucători în această nişă sunt:

  • Apple – 17.7 milioane unităţi, + 55.9%;
  • Xiaomi – 15.7 milioane unităţi, – 0.3%;
  • Fitbit – 15.4 milioane unităţi, – 31.6%;
  • Garmin – 6.3 milioane unităţi, – 0.8%;
  • Fossil – 4.9 milioane unităţi, + 133.1%.

Interesant este că aceste cifre includ întreaga piaţă de device-uri purtabile, adică inclusiv brăţările inteligente cu preţ modic. Dacă Xiaomi are şi brăţări la 15 – 20 dolari, Apple vinde doar smartwatch-uri cu preţ de plecare de 250 dolari. Păstrând strict acest segment, cel al smartwatch-urilor (unde se câştigă şi ceva bani), 2017 a fost un an extraordinar pentru “mărul muşcat”.

Dintr-un total de 33.3 milioane de smartwatch-uri vândute la nivel global, 17.7 milioane au fost Apple Watch. Cu o cotă de piaţă de 53%, putem spune că anul trecut unul din două smartwatch-uri vândute a fost un Apple Watch.

Apple ştie să vândă în continuare şi chiar dacă nu reinventează roată, reuşeşte aproape de fiecare dată să seteze benchmark-uri în industrie (ultimul exemplu este cel al bretonului de pe iPhone X).

Sursa: gsmarena.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Smartwatch Garmin Venu 4 – review (Un ceas echilibrat, dar care putea fi mai bine poziționat ca preț)

Primul meu contact mai serios cu un produs Garmin s-a petrecut atunci când am testat amănunțit Venu X1, un smartwatch care atrage prin ecranul rectangular mare, de 2 inch, dar și prin cât de subțire este. Astăzi revin către voi cu un nou review pentru un ceas Garmin din seria Venu, fiind vorba mai exact…

Cine este Stăpânul Inelelor? Oura dă în judecată Samsung şi alte 3 branduri pentru brevete legate de inele inteligente

Oura este o companie finlandeză înfiinţată în 2013 de către Petteri Lahtela, Kari Kivela şi Markku Koskela, a cărui principal produs este inelul inteligent Oura Ring. Compania este un fel de pionier în dezvoltarea acestui segment, modelele sale de inele fiind o inovaţie constantă recunoscută la nivel global (în 2020 inelul a fost inclus în…

Garmin Bounce 2 sau cum arată un smartwatch dedicat celor mici (conectivitate LTE, urmărire a locației în timp real, afișaj luminos și colorat etc)

Garmin a lansat un smartwatch dedicat celor mic. Se numește Garmin Bounce 2, iar toate specificațiile le descoperiți în rândurile următoare.