Cum strângi 11.000 de persoane într-un magazin de retail clasic?

05/03/2018

Switch este un retailer din Malaezia ce a avut proasta inspirație în a promova online câteva din ofertele sale. Au reușit să formeze o coadă de…, peste 10.000 de persoane. 

Despre ce este vorba?

Switch se pregătea să vândă unitățile demo din magazinul fizic (în jur de 200 de produse din oferta Apple). Sunt și câteva exemple:

  • 10 unități de iPhone 5s la 50 dolari;
  • câteva iPad la sub 100 dolari;
  • câteva unități de MacBook Air la sub 150 dolari;
  • un iMac de 24 inch la 255 dolari.

Ce a ieșit?

Imaginile vorbesc de la sine.

Coada începea din fața magazinului, era prin întreg mall-ul și se termina în parcare. Presupun că și-au atins ținta pe principiul că orice reclamă chiar și una negativă face ca brandul să fie mai cunoscut.

Sursa: GSMarena.com
Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.