iPod-ul a făcut schimbări importante în lumea mp3 sau mp4 playerelor. Este unul dintre cele mai de succes produse ale celor de la Apple şi a inaugurat software-ul iTunes de unde poţi descărca legal la un preţ fără de concurenţă melodiile preferate. Normal că România nu este pe lista ţărilor acceptate. Nici nu cred că vreun român s-ar bate cu pumnul în piept pentru muzică „legală” preferând să downloadeze din odc sau prin fişierulmeu.ro (unde pentru doar 90 de cenţi ai acces o lună întreagă la un volum impresionat de piese din cele mai variante genuri muzicale de la huiduitele manele la dance, house, etc.).
Mai jos un grafic via dailymobile.se.
Să iau câteva date interesante:
– până în 2010 s-au vândut 225 de milioane de iPod-uri (şi nu sunt deloc ieftine), în 2001 s-au livrat 125.000 iar în 2005 se atinsese valoarea de 22 milioane;
– pe 24 februarie 2010 s-a făcut downloadul cu numărul 10 miliarde din iTunes;
– din 4 melodii vândute în SUA unul vine prin intermediul iTunes;
– tot pe piaţa americană Apple are 74% din market share-ul mp3 playerelor
Revoluţia iPod-urilor
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc.
Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.
Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)
Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.
Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo
Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.
SAMEDAY a investit peste 80 milioane euro în ultimul an și este pregătit să proceseze peste 1 milion de colete pe zi (de Black Friday 2025 estimează 0.8 milioane colete procesate pentru ziua cea mai aglomerată – 10 noiembrie)
SAMEDAY a organizat un eveniment înainte de Black Friday 2025, unul ce a devenit cumva tradițional.
