Digital Marketing Forum 2011 – 22 – 23 februarie

/
/
20 ian. 11
/
Uite că un eveniment important dedicat webului românesc se pregăteşte pentru a fi lansat pe parcursul a două zile în luna februarie. Mai multe detalii găsiţi în comunicatul de presă ataşat şi pe siteul evenimentului. Fiind un event marca Manafu nu prea are cum să nu iasă aşa cum trebuie. Până acum am fost la Mobile Marketing Conference, Webstock şi NetCamp şi am avut parte numai de experienţe pozitive. Am cunoscut şi am făcut schimb de idei cu persoane care până atunci le ştiam doar de pe blogurile sau siteurile lor, twitter sau facebook. 
7 motive pentru care să participi:

  • DACA vrei sa masori corect rezultatele campaniei tale.
  • DACA vrei sa abordezi canale noi de marketing eficient.
  • DACA vrei sa stii tendintele momentului specialisti internationali
  • DACA vrei sa iti pui la punct propria strategie de marketing digital.
  • DACA vrei sa vezi ce tactici au aplicat o serie de branduri cunoscute
  • DACA vrei sa afli noi solutii si idei pentru campaniile online.
  • DACA vrei sa asimilezi aplicatii practice ale social media in activitatile de marketing.
Comunicat de presă legat de Digital Marketing Forum 2011:
Digital Marketing Forum pune accent în 2011 pe optimizarea campaniilor online, provocările marketingului digital şi integrarea platformelor de social media

Dragi colegi,

Anul acesta, a V-a editie a  Digital Marketing Forum are loc in perioada 22-23 februarie, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti  si propune doua zile de conferinte, seminarii paralele si workshopuri, in cea mai consistenta editie organizata pana acum, din punctul de vedere al informatiilor si temelor prezentate. Discutiile din prima zi, 22 februarie, pun accentul pe noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online. Cea de-a doua zi (23 februarie) este dedicata complet workshop-urilor in care vor fi prezentate atat elementele si strategiile de baza ce pot fi folosite in marketingul online, cat si analize mai avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.

Dezbaterile si prezentarile evenimentului sunt completate de lasarea rezultatelor a doua studii care s-au concentrat asupra comportamentului consumatorilor si brandurilor in mediul online: “Leading Brands by Romanian Internet Users”, realizat de Gemius Research si  “Digital Diary of Romanian Internet User” dezvoltat de Daedalus Millward Brown.  De asemenea, Digital Marketing Forum va lansa a doua editie a brosurii Digital Marketing Report 2011, o importanta sursa de informatie sintetizata si utila profesionistilor din segmentele online, comunicare, PR, marketing,

Pentru mai multe detalii legate de eveniment, va invit sa accesati  www.digitalforum.ro.

Categorii: Arhiva
Cuvinte cheie:
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.