Facebook vrea să ascundă numărul de Like-uri în speranţa că vor dispărea postările voit exagerate

/
/
28 sept. 19
/

Facebook încearcă prin diverse forme să ducă reţeaua de socializare dintr-o zonă axată în prezent pe cantitate, într-una în care accentul să se pună pe calitate. Reprezentaţii companiei susţin că foarte multe conturi, foarte mulţi utilizatori, sunt în căutarea senzaţionalului, adică doresc să atragă cât mai multe Like-uri într-un timp cât mai scurt prin intermediul postărilor voit exagerate.

Pentru a-i face pe aceştia să renunţe la astfel de practici, Facebook testează zilele acestea în Australia ascunderea numărului de Like-uri. Teoria Facebook este că scoţând numărul de like-uri din acea zonă, vor dispărea postările ce “aleargă” după Like-uri. Practic pe pagină se va putea vedea lista cu persoanele şi tipul de reacţie avut, însă nu şi numărul acestora.

Facebook speră astfel că utilizatorii se vor concentra mai mult pe calitatea conţinului postat, cât şi pe numărul de comentarii primite şi mai puţin pe reacţii (Like, Love, Angry etc.).

În funcţie de rezultatele obţinute după testările din Australia, se va decide dacă ascunderea Like-urilor va fi aplicată la nivel global sau se va renunţa la aceasta (există şi riscul ca persoanele ce se află în căutarea senzaţionalului să părăsească  reţeaua, iar dacă numărul de postări va înregistra un declin puternic, soluţia poate fi eliminată).

Sursa: 9to5mac.com
Categorii: Facebook
Cuvinte cheie: facebook, like
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Meta închide aplicaţia Facebook Messenger pentru Windows şi MacOS

Reprezentanţii Meta au demarat o campanie de informare a utilizatorilor legată de închiderea aplicaţiei Facebook Messenger pentru Windows şi MacOS.

Orice discuţie purtată cu Meta AI în Facebook, Instagram sau WhatsApp va putea fi folosită „împotriva ta” prin reclame personalizate

Bănuiesc că aţi observat în ultimele luni că pe Facebook, Instagram sau WhatsApp puteţi discuta şi cu inteligenţa artificială, cu aşa numita Meta AI.

Comisia Europeană amendează Apple şi Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp) cu 500 de milioane euro, respectiv 200 de milioane euro

Prin intermediul unui comunicat oficial postat în cursul zilei de astăzi (23 aprilie 2025) pe site-ul oficial al Comisiei Europene, autoritatea a confirmat aplicarea de două noi amenzi astfel: