Orange transmite scuze utilizatorilor BlackBerry [update: serviciile sunt funcționale]

13/10/2011

Acum câteva momente am primit un mesaj text prin care Orange România ne transmite scuzele de rigoare pentru nefuncționarea serviciului de date BlackBerry, asigurându-ne de asemenea că RIM „va remedia situația în cel mai scurt timp”.

Ne pare rău dacă serviciul BlackBerry nu funcționează momentan. Furnizorul serviciului – RIM – va remedia situația în cel mai scurt timp.

Cam acesta este mesajul venit din partea Orange Romania. Personal sunt conștient de faptul că Orange nu are absolut nici o vină pentru această întrerupere. Mă întreb însă ce înseamnă pentru RIM „în cel mai scurt timp”.

Am contactat Serviciul de Date al Orange Romania și ni s-a transmis faptul că serviciile BlackBerry ar fi trebuit să fie funcționale începând cu ora 18. Totuși, în momentul editării acestui articol, nu ni s-a putut transmite o dată sau oră exactă a soluționării problemei.

Serviciul de date BlackBerry este nefuncțional de peste 36 de ore. RIM a cofirmat faptul că întreruperea afectează Europa, Orientul Mijlociu, India, Africa și America de Sud.

Este aceasta oare „lovitura de grație” pentru RIM?

Ai un device BlackBerry? Cât de mult te-a afectat această întrerupere? Te gândești să renunți la serviciile RIM care, cândva, erau cele mai fiabile soluții din lume?

UPDATE: serviciile sunt încă indisponibile. Departamentul Tehnic al Orange Romania ne-a comunicat faptul că RIM va soluționa problema maxim până astăzi (12.10.2011), în jurul orei 18. Aceasta este a treia zi când serviciile de date BlackBerry sunt offline, ca rezultat al unui bug pe un server din Londra.

UPDATE 2: Departamentul de Vânzari al Orange Romania ne-a confirmat faptul că va oferi o bonificatie pentru zilele de nefuncționare a serviciilor de date BlackBerry.

UPDATE 3: Serviciile de date BlackBerry sunt din nou active, după aproape 4 zile de nefuncționare. Orange România a confirmat faptul că acest incident nu poate duce la întreruperea contractelor active, în contract specificându-se faptul că sunt acceptate întreruperi de până la 30 de zile, atâta timp cât aceste întreruperi nu sunt provocate sau nu țin de Orange. Succint, chiar dacă ai stat 4 zile fără email pe device-ul tau business, nu poți face nimic altceva decât să…oftezi. Mulțumim RIM, mulțumim Orange! Pe viitor vom fi mai atenți la semnarea contractelor.

Razvan Rosca
Fondator Gadget.ro. Scrie atunci când timpul îi permite. Axat pe partea de productivitate.