Acum câteva momente am primit un mesaj text prin care Orange România ne transmite scuzele de rigoare pentru nefuncționarea serviciului de date BlackBerry, asigurându-ne de asemenea că RIM „va remedia situația în cel mai scurt timp”.
Ne pare rău dacă serviciul BlackBerry nu funcționează momentan. Furnizorul serviciului – RIM – va remedia situația în cel mai scurt timp.
Cam acesta este mesajul venit din partea Orange Romania. Personal sunt conștient de faptul că Orange nu are absolut nici o vină pentru această întrerupere. Mă întreb însă ce înseamnă pentru RIM „în cel mai scurt timp”.
Am contactat Serviciul de Date al Orange Romania și ni s-a transmis faptul că serviciile BlackBerry ar fi trebuit să fie funcționale începând cu ora 18. Totuși, în momentul editării acestui articol, nu ni s-a putut transmite o dată sau oră exactă a soluționării problemei.
Serviciul de date BlackBerry este nefuncțional de peste 36 de ore. RIM a cofirmat faptul că întreruperea afectează Europa, Orientul Mijlociu, India, Africa și America de Sud.
Este aceasta oare „lovitura de grație” pentru RIM?
Ai un device BlackBerry? Cât de mult te-a afectat această întrerupere? Te gândești să renunți la serviciile RIM care, cândva, erau cele mai fiabile soluții din lume?
UPDATE: serviciile sunt încă indisponibile. Departamentul Tehnic al Orange Romania ne-a comunicat faptul că RIM va soluționa problema maxim până astăzi (12.10.2011), în jurul orei 18. Aceasta este a treia zi când serviciile de date BlackBerry sunt offline, ca rezultat al unui bug pe un server din Londra.
UPDATE 2: Departamentul de Vânzari al Orange Romania ne-a confirmat faptul că va oferi o bonificatie pentru zilele de nefuncționare a serviciilor de date BlackBerry.
UPDATE 3: Serviciile de date BlackBerry sunt din nou active, după aproape 4 zile de nefuncționare. Orange România a confirmat faptul că acest incident nu poate duce la întreruperea contractelor active, în contract specificându-se faptul că sunt acceptate întreruperi de până la 30 de zile, atâta timp cât aceste întreruperi nu sunt provocate sau nu țin de Orange. Succint, chiar dacă ai stat 4 zile fără email pe device-ul tau business, nu poți face nimic altceva decât să…oftezi. Mulțumim RIM, mulțumim Orange! Pe viitor vom fi mai atenți la semnarea contractelor.