Inflaţia afectează vânzările online, doar 20% dintre magazine se aşteaptă la creşteri de Paşte 2023 vs aceeaşi perioadă a anului trecut

/
/
5 apr. 23
/

Conform unei analize TRUDA, doar 20% dintre retailerii online se așteaptă la vânzări mai mari de Paște 2023 față de aceeași perioadă din 2022, asta din cauza inflației crescute și a lipsei analizării performanței produselor în campaniile de vânzare

“Ecommerce-ul românesc trece printr-o perioadă sensibilă pentru business, în care produsele nu se mai vând la fel de ușor ca în anii trecuți, chiar și cu ocazia unei sărbători importante cum este Paștele. Practic, în acest context, vor înregistra creșteri ale vânzărilor doar retailerii online care și-au pregătit din timp stocul potrivit de produse și campaniile promoționale strategice, în baza unei analize a performanței produselor – care aduc vânzări și profit sau care doar consumă buget de marketing. În acest scop, numeroase magazine s-au pregătit pentru campania de Paște încă de la început de ianuarie, implementând tehnologia TRUDA pentru a știi din timp ce produse să promoveze și ce produse să scoată din campanii, pentru a putea obține profit în creștere”, a declarat Cătălin Macovei, fondator TRUDA.

Cele mai accesate site-uri sunt cele care vând produse specifice pentru Paște – cozonaci și pască, preparate tradiționale, decorațiuni de Paște, vacanțe, aranjamente florale sau cadouri corporate, dar și magazinele din categoria fashion, bricolaj, amenajări interioare, pharma și auto.

De altfel, tot mai mulți consumatori români preferă să comande online produsele necesare cu ocazia uneia dintre cele mai importante sărbători din an, atât pentru a evita aglomerația din magazine, cât și pentru a beneficia de reduceri și oferte speciale în această perioadă.

Astfel, pentru a impulsiona vânzările de Paște 2023, retailerii online pregătesc campanii de discount și de tip concurs pentru produse din categoriile fashion, casă și grădină, mobilier pentru interior și exterior și bijuterii, investind în medie între 500 euro și 10.000 de euro în campaniile Google Ads și Facebook Ads.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Netflix vrea să cumpere studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max, iar printre propuneri este şi crearea unui pachet comun Netflix + HBO Max pentru abonaţi

Mişcări importante pe piaţa de streaming video globală, studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max fiind scoase la vânzare de către Warner Bros. Discovery.

30 de gadgets cu preț de până în 300 lei – ep. 13

Printre cele 30 de gadgets de astăzi veți descoperi de la o instațație smart pentru bradul de Crăciun și până la un tester pentru apă cu nota 4.83 / 5 din peste 60 de review-uri.