Altex România cumpără lanţul de bricolaj Brico Dépôt şi se pregăteşte de o luptă directă cu Dedeman (liderul pieţei)

Diverse
/
/
18 dec. 24
/

Prima şi cea care nu se află în sfera noastră de interes (dar merită menţionată) este aceea că fondatorii reţelei de cafenele 5 To Go au vândut pachetul majoritar de acţiuni (60%) către un parteneriat format din fondurile de investiţii Invenio Partners și Accession Capital Partners (ACP). Tranzacţia se ridică la aproximativ 30 de milioane de euro.

A doua tranzacţie şi cea mai importantă este cea legată de achiziţia lanţului de bricolaj Brico Dépôt de către Altex România. Cu o cifră de afaceri de peste 7 miliarde lei şi un profit de aproape 146 milioane lei în 2023, Altex România se pregăteşte de o luptă directă cu Dedeman, liderul pieţei de profil.

Retailerul a plătit pentru Brico Dépôt suma de 70 de milioane de euro, iar pentru finalizarea tranzacţiei se aşteaptă acum aprobarea instituţiilor de reglementare din România.

Dan Ostahie, CEO Altex România, a declarat: „Altex România anunță cu entuziasm achiziția rețelei de magazine Brico Dépôt. Acesta este un moment important pentru toți cei implicați, iar acest prim pas ne deschide noi orizonturi de dezvoltare și oportunități pe piața de bricolaj din România. Obiectivul nostru principal este să continuăm să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate, având clientul în centrul atenției. Strategia noastră de creștere se bazează pe un model omnichannel, asigurând o experiență de cumpărare coerentă și plăcută pentru clienți, indiferent de canalul de vânzare ales. Doresc să transmit un mesaj de încredere tuturor clienților, angajaților și partenerilor Brico Dépôt. Suntem dedicați dezvoltării acestei activități, aducând inovație și eficiență în fiecare aspect al afacerii. Fiecare membru al echipei noastre va beneficia de oportunități de dezvoltare profesională și de un mediu de lucru stimulant, care pune accent pe colaborare și excelență. Altex România este încrezătoare în viitorul companiei Brico Dépôt și este hotărâtă să continue să servească comunitatea cu produse și servicii de înaltă calitate.”

Brico Dépôt are în România 31 de magazine în 24 de oraşe, iar la nivelul anului 2023 compania a avut peste 1.57 miliarde lei venituri, o pierdere netă de peste 176 milioane lei şi peste 2200 de angajaţi.

Sursa: hotnews.ro
Categorii: Retail
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

5 gadgets de la Kaufland (17.12 – 23.12.2025)

A mai trecut o săptămână, aşa că am ajuns din nou la clasica noastră rubrică legată de cele mai interesante 5 gadgets din catalogul Kaufland.

Kaufland România lansează un nou concept shop-in-shop dedicat produselor Parkside (zone amenajate în magazine dedicate exclusiv acestui brand)

Parkside este un brand ce nu mai are nevoie de nicio prezentare, acesta fiind prezent activ în toate magazinele LIDL şi Kaufland din ţară. Parskide oferă produse de bricolaj accesibile, unele ce vin în general cu un raport calitate-preţ foarte bun.

5 gadgets de la Kaufland (10.12 – 16.12.2025)

A mai trecut o săptămână, aşa că am ajuns din nou la clasica noastră rubrică legată de cele mai interesante 5 gadgets din catalogul Kaufland.