Vodafone România, al treilea cel mai mare operator din România după numărul de clienţi, pare că îşi revine, iar după cinci trimestre consecutive de scădere, raportează primul trimestru cu creştere a numărului de clienţi pe telefonie mobilă.
Conform raportului financiar aferent primului trimestru din anul fiscal 2026 (perioada aprilie – iunie), Vodafone România a înregistrat un total de 6.319 milioane clienţi pe telefonie mobilă, în creştere cu 4.1% vs cei 6.07 milioane clienţi anunţaţi trimestrul anterior (ianurie – martie).
În raportul aferent perioadei aprilie – iunie 2022 Vodafone înregistra 9.6 milioane clienţi pe telefonie mobilă şi iată că trei ani mai târziu, în raportul aferent aceleiaşi perioade, operatorul roşu anunţă cu 3.3 milioane de clienţi mai puţin. Reprezentanţii Vodafone pun această scădere bruscă pe seama schimbării politicii de deconectare a cartelelor preplătite, una mult mai dură (cartelele prepay sunt scoase din rapoarte acum după doar 90 de zile de inactivitate).
Venitul mediu lunar total pe client (ARPU) pentru serviciile de telefonie mobilă a fost de 6.5 euro, iar consumul de date mobile în trimestrul analizat a fost de 247.126 TB (în creştere cu 9% an pe an).
Rezultate bune, mă bucur, însă ce facem Vodafone cu vitezele mediocre pe care le-aţi înregistrat în rapoartele Netograf (am detaliat subiectul aici)?
Sursa: zf.ro