LIDL investeşte din ce în ce mai mult în electronice, electrocasnice, scule şi alte produse sub brand propriu, iar acest lucru îl observăm periodic în ofertele promoţionale.
Colegul meu Emil vă aduce în fiecare săptămână articolul „5 gadgets de la LIDL”, unul care prezintă cu succes evoluţia acestor categorii.
Se pare că reprezentanţii LIDL au planuri mari cu această categorie de produse, astfel că au deschis spre testare primul magazin 100% non-alimentar. Acesta este situat în localitatea Lottstetten, landul Baden-Württemberg, Germania, în imediata apropiere de graniţa cu Elveţia.
Promovat comercial drept LIDL Home & Living, magazinul are o suprafaţă de 500 m² şi comercializează produse de la 6 mărci proprii astfel:
- Crivit – gama de articole sportive;
- Esmara – gama de îmbrăcăminte;
- Livarno – gama de decoraţiuni;
- Lupilu – gama de produse şi jucării pentru copii;
- Parkside – gama de unelte şi scule;
- Silvercrest – gama de electronice, electrocasnice şi diverse alte device-uri.
Dacă conceptul LIDL Home & Living se dovedeşte a fi un succes în Germania, este foarte posibil ca acesta să apară în toate ţările unde LIDL este prezent, inclusiv în România.
Sursa: retaildetail.eu