eMAG și planurile de creștere în 2014

/
/
28 apr. 14
/

eMAG este cel mai mare jucător pe piața magazinelor online românești. Spre exemplu, eMAG țintește vânzări de 260 milioane euro în 2014, iar evoMAG își dorește să atingă o valoare în jurul a 20 de milioane euro.

Câteva date interesante scoase din ultimul comunicat de presă al eMAG:

– creștere de 40% a vânzărilor în 2014;

– cifră de vânzări de 260 milioane euro;

– buget de investiții de 11.5 milioane euro în 2014;

– 4.5 milioane euro sunt alocați pentru dezvoltarea internațională, 3 milioane euro pentru dezvoltarea și implementarea de tehnologii noi, iar diferența până la 11.5 milioane euro pentru dezvoltarea angajaților, logistică și marketing de brand;

– 10% din vânzările eMAG urmează a fi aduse de pe piețele internaționale (Bulgaria + Ungaria);

– noi categorii de produse în oferta eMAG: fashion, sport, auto și food;

– peste 1000 de angajați până la sfârșitul lui 2014, 1 milion de euro sunt alocați pentru instruirea personalului.

Declarații oficiale:

Creșterea mare a vânzărilor în acest an este rezultatul transformării prin care trece eMAG prin investiții din ce în ce mai mari. Folosim din ce în ce mai multă tehnologie pentru a ne dezvolta, suntem un retailer online regional și adresăm un număr în creștere de categorii

Am învățat mult și am construit un brand puternic în ultimii ani. Prin extinderea internațională scalăm aceste cunoștințe, iar ritmul cu care ne dezvoltăm este accelerat. Spre exemplu, în Ungaria am ajuns în 3 luni la nivelul la care am ajuns în Bulgaria într-un an. Iar în Bulgaria am crescut într-un an cât în 4 ani la începutul eMAG în România, raportat la populație

eMAG este locul în care pot fi cumpărate inclusiv roviniete și jucării pentru animale sau frigidere colorate și pick-up-uri. Acceptăm orice provocare lansată de clienții noștri și îi provocăm, la rândul nostru, cu orice ocazie. Așa cum am demonstrat, avem capacitatea de a livra chiar și autoturisme”;

O organizație care acționează într-o piață cu evoluție rapidă, cum este cea de tehnologie și ecommerce, trebuie să fie alertă și agilă. Chiar dacă avem o echipă foarte puternică și standarde de recrutare înalte, managerii și specialiștii eMAG sunt în permanență într-un proces de învățare

Sunt afirmațiile lui Iulian Stanciu, director general eMAG.

Categorii: Anunturi
Cuvinte cheie: eMag, Iulian Stanciu
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Xiaomi a deschis primul său magazin oficial din România – da, operat direct de către ei și nu printr-un partener și planurile pentru 2026 la nivel local

Trebuie spus din start că deja este a nu știu câta dată când discutăm despre un magazin Xiaomi, dar..., acum este ceva diferit. Shop-ul din ParkLake Mall este operat direct de către compania chineză.

ASUS Learn and Compete 2026 sau cum îți poți arăta cunoștințele de TIC printr-un concurs desfășurat pe Kahoot! (competiție adresată liceenilor din București și 11 județe)

ASUS a oferit detaliile pentru o nouă ediție a concursului său adresat liceenilor pasionați de TIC. Toate informațiile sunt structurate în articolul de față.

Competiție pe Kahoot! cu premii de 20.000 lei de la ASUS pentru liceenii cu vârsta de minim 16 ani prin ASUS Challenge Quiz Masters

ASUS Challenge Quiz Masters se adresează liceenilor cu vârsta de minim 16 ani. Premiile sunt în valoare de 20.000 lei, iar toate detaliile sunt în articolul de față.