In ultima vreme am citit câteva articole scrise despre relevanţa informaţiei. Cum şi la noi bloggingul s-a profesionalizat (la nivel de vârf), au început să apară şi articole bine scrise, documentate( exemplu: aici, aici). 
        De ce ar fi nevoie pentru a fi relevant?
        Este simplu de enunţat şi greu de aplicat.
– conţinut original;
– articol voluminos, documentat;
– inteligenţă.
        Dacă esti deştept pentru a creşte calitatea conţinutului de pe blog ai nevoie doar de timp. Aici este buba – multe persoane sunt grăbite, nu câştigă nimic din blogging şi preferă să trateze blogul cu dezinteres. 
           Dar sunt şi o groază de exemple în blogosferă cu un trafic de invidiat generat de google. Nu îi ajută, aproape, cu nimic că sunt pe primele locuri. Reteţa lor constă în a scrie des şi a găsi ştiri cu un conţinut care să se regăsească într-un search pe google. 
           Mă uitam pe trafic.ro şi descopeream mai de mult care sunt unele cuvinte ce în ultima săptămână au adus cele mai multe vizite şi aveam o surpriză( pentru mine). 
Până la urmă fiecare cu metoda lui. Din blog vei scoate ceva dacă eşti relevant. Altă soluţie nu există.

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.