Diverse

Exact, a venit acea perioadă din an în care discutăm despre cel mai mare eveniment de cumpărături din România: Black Friday.

Bănuiesc că v-aţi obişnuit deja cu strategiile de marketing, acestea se repetă an de an. Unii retaileri vor organiza Black Friday 2024 pe parcursul a câteva săptămâni, alţii pe parcursul unui weekend, iar eMAG pe parcursul unei singure zile.

Pentru că acea zi este foarte importantă (este reperul pentru ceilalţi comercianţi), aflaţi că eMAG va organiza evenimentul Black Friday 2024 pe data de 8 noiembrie. Nu este o confirmare oficială din partea reprezentanţilor companiei, însă poate fi privită ca pe o informaţie destul de sigură. Aceasta a fost confirmată prin intermediul platformei eMAG Connect şi promovată în social media de Bogdan Aron şi de grupul de Facebook Comunitatea Marketing Afiliat România.

Decizia nu este deloc suprinzătoare şi spun asta pentru că eMAG avea de ales între două date: 8 sau 15 noiembrie. Cea din urmă era puţin riscantă pentru retailer deoarece existau mai multe variabile de ordin logistic şi de livrare (se ştie că eMAG încearcă pe cât posibil să livreze toate comenzile într-un termen cât mai scurt, de obicei până la sfârşit de noiembrie). Alegând data de 15 noiembrie exista posibilitatea să rămână comenzi nelivrate până la început de decembrie, perioadă în care eMAG are alte două mari evenimente: Ziua Naţională şi aniversarea sa.