Diverse

Magazinele online chinezeşti Temu şi Shein s-au dezvoltat într-un ritm aproape ameţitor, astfel că la mijlocul anului 2024 acestea domină piaţa globală de bunuri şi produse ieftine.

În România avem câteva date destul de grăitoare aferente acestui an:

  • 1 colet din 10 livrate de curieri vine de pe aceste platforme;
  • preţul mediu al unui colet este de aproximativ 20 – 30 euro;
  • un colet conţine în medie între 3 şi 5 produse;
  • valoarea coletelor comandate de pe Temu şi Shein este estimată la 600 de milioane de euro.

Temu şi Shein au fost acceptate rapid şi de americani, iar vânzările au explodat pur şi simplu. Amazon vede cele două platforme online drept un risc pentru business-ul său şi a confirmat oficial săptămâna aceasta că în curând va lansa un serviciu care va rivaliza direct cu acestea.

Amazon va deschide o secţiune pe site-ul său care va face fix acelaşi lucru precum Temu şi Shein: va vinde articole de modă, bunuri şi produse ieftine, fără marcă, cu livrare direct din China (reprezentanţii companiei promit o livrare în decurs de până la 11 zile de la emiterea comenzii).

”Explorăm mereu noi modalităţi de a lucra cu partenerii noştri de vânzări pentru a ne bucura clienţii cu mai multă selecţie, preţuri mai mici şi o mai mare comoditate.”, a declarat Maria Boschetti🤣, purtătorul de cuvânt al Amazon.

Noul serviciu Amazon va fi disponibil pentru început doar în Statele Unite ale Americii.

Via: zf.ro