Rovio a dat lovitura cum s-ar spune în limbajul jurnalistic tipic celor ce trăiesc în oraşul-capitală situat pe Dâmboviţa. Angry Birds aş putea spune fără să mă înşel că este jocul anului 2010 în materie de telefoane mobile. Mai jos aveţi un interviu pe care l-am găsit via bgr. Sursa este AdMob (companie deţinută de Google) care vrea să dea un exemplu.
Eu am downloadat Angry Birds gratuit şi aceştia au ales să monetizeze popularitatea jocului lor prin reclamele integrate în joc. Dacă vreţi să îl jucaţi în „linişte” nu trebuie decât să dezactivaţi conexiunea la internet (3G sau Wi-Fi). Suma ce le revine lunar potrivit lui Peter Vesterbacka se ridică la 1 milion de dolari. În iOS au ales să fie o aplicaţie plătită cu un preţ de doar 99 cenţi.
Oricum jocul are peste 30 de milioane downloads iar 5 milioane pe telefoane cu os Android. Modelul Google de a oferi gratuit un joc şi apoi a monetiza prin AdMob va avea un viitor strălucit. Bineînţeles pentru unul care nu doreşte să îi fie răpită plăcerea jocului de reclame ar fi util să pună şi o modalitate de plată.
Până la urmă Angry Birds chiar dă dependenţă. Şi eu l-am jucat destul de intensiv şi deşi sunt reticenţi la început zicând ce naiba joc este ăsta, ceilalţi sunt cuceriţi rapid aducând o parte din spiritul ludic al jocurilor din copilărie.
Pe aceeaşi temă: