Aplicațiile pe mobil: bătălia sexelor [infografic]

/
/
26 aug. 11
/

Este unanim recunoscut că un sistem de operare fără aplicații în Market nu are nicio șansă. Dovada ar fi webOS 3.O la care HP a renunțat din mers deși a investit în achiziția Palm peste 1 miliard de dolari la începutul lui 2010. Acum vă propunem un infografic ce dorește să releve comportamentul pe sexe în ce privește aplicațiile pe mobil.  Observați că Android are un public preponderent masculin față de iOS sau Symbian care este apreciat în ambele tabere. BlackBerry punctează serios în rândul femeilor și mi se pare chiar interesant pentru că vorbim de telefoane care se adresează mediului business.

Sursa: dailymobile.se/credit foto

 

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.