Apple scoate reclamele din Shazam

/
/
25 sept. 18
/

Apple a primit toate acordurile necesare în ce privește achiziția Shazam și plusează din acest punct de vedere prin scoaterea reclamelor din aplicație. 

Nu se știe exact ce sumă a fost plătită, dar în piață se vorbește de aprox. 400 milioane dolari. Nu știu cât succes mai înregistrează Shazam în prezent, a pornit de la ideea în a recunoaște o melodie difuzată în proximitate. A adunat peste 1 miliard de descărcări, iar în fiecare zi sunt identificare 20 de milioane de melodii.

Apple a anunțat faptul că-și dorește să cumpere Shazam de la sfârșitul lui 2017, dar abia în urmă cu câteva zile au fost strânse toate avizele spre a evita o penalizare pentru politici de tip monopol. Aș spune că transformarea serviciului în fără reclame pare a nu fi în linie cu principiile Apple. Totuși, mă așteptăm să vedem că revin cumva la etapa inițială (când era o versiune free cu recunoaștere a câteva melodii și o variantă premium).

Sursa: Apple.com
Categorii: Software
Cuvinte cheie: apple, shazam
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.