Apple o duce bine în continuare şi chiar dacă pentru moment pare a pierde lupta AI, compania are însă un avantaj pe care competiţia nici nu şi-l imaginează: unul dintre cele mai bine vândute gadget-uri din istorie.
În cel mai recent raport financiar Apple, mărul muşcat a confirmat oficial că în ultimul trimestru analizat (aprilie – iunie 2025) a vândut iPhone-ul cu numărul 3 miliarde. Acest rezultat este unul remarcabil şi este foarte probabil unul dintre puţinele device-uri cu o astfel de performanţă.
Se pare că bariera primului miliard de iPhone-uri a fost depăşită în 2016, iar cea pentru două miliarde de iPhone-uri în 2021. Doar patru ani au mai fost necesari pentru a trece şi bariera a trei miliarde de iPhone-uri, semn că ritmul vânzurilor a crescut, produsul vedetă Apple fiind din ce în ce mai căutat.
Aşa cum am spus la începutul acestui articol, Apple a urcat puţin mai târziu în trenul care duce spre noua evoluţie tehnologică, cea a inteligenţei artificiale. Având acest produs tech impresionant, iPhone-ul, mărul muşcat mai poate trage puţin de timp, însă nu mult. Apple are nevoie rapid de o soluţie AI funcţională şi la fel de competitivă precum cea oferită deja de concurenţă.
Pare destul de sigur că iPhone-ul în forma sa actuală nu va mai exista mult, iar asta o spun inclusiv reprezentanţii Apple (Eddy Cue, vicepreşedintele diviziei de servicii Apple, a declarat recent că iPhone-ul ar putea dispărea în următorii 10 ani).