Aproape, oricine, cunoaşte sigla producătorului german – 4 cercuri unite. Logo-ul este neschimbat din anul 1932. Să nu vă aşteptaţi la o revoluţie a designului ci doar să-i spunem o adaptare la conceptele 3D din prezent. Se remarcă aspectul cromat şi “şlefuit”. Când eram mai mic îl “încurcam” cu cercurile de pe drapelul olimpic. 

Sursă: Automarket

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.