Când am citit articolul de pe Capital.ro legat de ceva măsuri de criză la Bancpost mi-am adus aminte că din toate băncile cu care am avut de a face mi s-a părut cea mai prost organizată. Interesul faţă de client era minim. Ca să plătesc o amărâtă de factură (care nu ştiu cum se făcea doar acolo era posibil să o achit fără comision) a trebuit să aştept 70 de minute iar în faţa mea erau doar 4 persoane. Simţeam că înnebunesc când la unul singur au venit 3 agenţi şi nu ştiau cum să încheie o depunere. A fost frustrant şi dacă cineva şi-a permis să comenteze a fost invitat de paznic să iasă afară. 

             Mi-am spus de atunci că niciodată să nu mai dau de ei. Au scos sume bune din faptul că ei livrau alocaţiile şi alte chestii de la stat. Îmi aduc aminte de schimbarea modului de la fosta Banca Agricolă când a devenit Raiffeisein Bank. Operativitate la maxim, acesta era cuvântul de ordine. Poate acum şi BancPost-ul care s-a privatizat de ceva vreme va intra pe un drum bun, al respectului faţă de client. 

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.