Până la evenimentul de astăzi al BCR și Vodafone din Băleni, Dâmbovița trebuie să spun că nu știam prea multe despre această localitate. Doar că se ocupă cu legumicultura și că la liceul de aici aș fi putut ajunge în 2006 când am dat titularizarea dacă aș fi fost primul pe județ, dar nota mea a fost suficientă pentru poziția a 2-a, restul aș putea spune că-i deja istorie.
Băleni este o localitate cu peste 8000 de locuitori, iar BCR și Vodafone au ales această comună spre a lansa o unitate mobilă sub motto-ul „Bună ziua, schimbare!”.
Este un spațiu în care poți accesa informații despre serviciile bancare ale BCR și de telecomunicații & gadgets de la Vodafone. Mă rog, au pregătit mai multe lucruri interesante.
În interiorul camionului modular se oferă două tipuri de servicii către comunitățile rurale:
- spațiu în care pot fi accesate servicii și produse financiare ale BCR ( deschideri de cont curent și carduri de debit, deschideri de depozite și conturi de economii, solicitări de carduri de credit, acces la digital banking, solicitări pentru credite de consum, refinanțări și restructurări, asigurări de venituri și de călătorie, consiliere și asistentă pentru BCR Social Finance și leasing prin BCR Leasing) + detalii despre serviciile de telecomunicații și tehnologie ale Vodafone (oferte de abonamente pe servicii fixe – internet și televiziune, dar și pe partea de servicii mobile, pot achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma Easytech – televizoare, trotinete, aspiratoare robot, purificatoare de aer etc, plata de facturi și reîncărcarea de cartele de telefonie mobilă)
- informații de educație financiară și digitală prin workshop-uri dedicate făcute pe grupe de vârstă. În fiecare zi vor fi organizate cursuri de educație financiară și ateliere pe teme precum folosirea aplicațiilor mobile, navigarea în siguranță pe internet etc.
Sunt și două echipamente bancare (ATM și APT), iar de aici poate fi eliberar numerar în lei sau euro, poate fi efectuată plata facturilor de utilități etc. Camionul modular va staționa pentru 7 săptămâni la Băleni, Dâmbovița, iar programul său va fi de la 11.00 la 17.00.
Declarații oficiale:
„Caravana „Bună ziua, schimbare!” își propune să arate oamenilor că produsele și serviciile Vodafone sunt accesibile tuturor, indiferent că locuiesc în orașe sau în cele mai îndepărtate sate. Misiunea noastră este să fim alături de români și să arătăm că tehnologia este ușor de utilizat și are un impact pozitiv asupra vieții fiecăruia dintre noi. Ne dorim, împreună cu partenerii noștri, să ajutăm oamenii din comunitățile rurale să descopere și să acceseze platformele digitale, să își plătească facturile online, să își încarce cartelele, să își comande produse online și să acceseze cele mai bune oferte. Nu facem altceva decât să fim prezenți în toate colțurile României și să oferim cele mai bune servicii, tehnologia fiind însoțită de explicații pe înțelesul tuturor. Vodafone se transformă într-o companie de tehnologie pentru a răspunde cât mai bine nevoilor de digitalizare a clienților, fie ei clienți rezidențiali sau companii, iar acest demers contribuie la obiectivul nostru de a susține digitalizarea întregii societății fără a lăsa pe nimeni în urmă. ”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director Vodafone România.
„Dezvoltăm, în premieră, în România un nou concept de unitate mobilă, din dorința de a crește gradul de incluziune financiară și tehnologică. Este un efort comun, BCR și Vodafone, de a merge în mijlocul oamenilor și de a deschide un dialog despre cum putem sprijini comunitățile să descopere oportunitățile de dezvoltare. BCR caută permanent soluții pentru a le oferi românilor o viață mai bună, în ciuda tuturor provocărilor de context personal sau generate de societate, iar accesul la servicii bancare este, credem noi, primul pas firesc în acest demers. Dar nu oricum, ci prin educație financiară, mai întâi, și prin înțelegerea deciziilor financiare pe care fiecare trebuie să le ia în viață, în funcție de etapa în care se află, condițiile sociale și profesionale și propriile obiective. Bunăstarea personală pornește de la o relație corectă și educată cu banii, iar pentru acest lucru suntem gata să le oferim oamenilor în unitatea mobilă un diagnostic financiar corect și sfaturi pentru alegeri financiare inteligente.Aș vrea să le mulțumesc partenerilor noștri de la Vodafone pentru deschiderea și eforturile depuse, în ultimele luni, de a dezvolta împreună acest proiect ce urmărește să contribuie la transformarea comunităților rurale din România”, a declarat Dana Dima, Vicepreședinte Retail și Private Banking BCR.
Acest articol este susținut de către Vodafone.