eMAG este cel mai mare magazin online românesc și inițiatorul Black Friday pe meleagurile autohtone. Câteva detalii ați găsit de ieri în articolul lui Cosmin și merg ceva mai în amănunt. Data fixată de eMAG pentru festinul ofertelor cu caracter de bestbuy – 21 noiembrie.
– Reduceri în valoare de 75 milioane lei / aprox. 16.9 milioane euro, peste 450000 de produse incluse în promoțiile de Black Friday;
– Vânzările sunt estimate la 150 milioane lei / aprox. 33.8 milioane euro;
– Reducerile ajung până la 75% din valoarea unui produs. Oferta este diversificată, de la telefoane mobile și tablete până la electrocasnice, climatizare, produse de îngrijire personală, cosmetice, jucării, mobilier, articole pentru mașină, casă și grădină;
– Echipa eMAG se ridică la peste 1000 de oameni și au lucrat cu peste 200 de furnizori spre a pregăti infrastructura de logistică și IT;
– Investiția eMAG în pregătirea Black Friday 2014 se ridică la 7 milioane lei / aprox. 1.5 milioane euro din care 5 milioane lei în servere și 2 milioane lei în platforma online. Remarcați cât au alocat pentru servere: 1.1 milioane euro;
– Livrarea produselor urmează a fi efectuată cu ajutorul FAN Courier, Cargus, DPD și TNT cu un flux de 150 camioane pe zi și au stabilit ca livrările să fie efectuate în 6 zile, 240 de oameni urmează a lucra 24 de ore din 24;
– Peste 50.000 de smartphone-uri urmează a fi oferite de către eMAG, iar promoțiile în medie se vor situa între 30 – 40% din prețul device-urilor.
Mai las un singur comentariu. Sper că ați pus câteva ceva la pusculiță și astfel să nu pierdeți vreo ofertă cu adevărat atractivă. Cred că eMAG va culege roadele din plin, iar celelalte magazine românești se vor mulțumi cu firimuturile rămase de la masa celui mai mare jucător.