Este o mică nebunie înainte de Black Friday-ul românesc, în sensul că acum scad comenzile online și din retailul clasic, în așteptarea promoțiilor și ofertelor din a 2-a parte a lui noiembrie.
Media Galaxy și-a dorit să preîntâmpine o astfel de situație și a inventat Black Friday-ul de 32 de zile.
Declarație oficială:
“Media Galaxy este un lider prin inovație. Venim constant cu noi abordări care să răspundă mai bine nevoilor clienților noștri, în timp real, atât online, cât și offline. Anul acesta, dorim să le oferim o experiență completă, dar și plăcută, de Black Friday – fără cozi, fără „lupte” pentru produsul dorit, fără frustrări. De aceea le punem clientilor la dispoziție, timp de 32 de zile, reduceri substanțiale la mult mai multe produse și într-un stoc mult mai mare decât sunt obișnuiți, de sute sau mii de articole. În acest fel, aceștia pot să aleagă în liniște ceea ce doresc. Vrem ca recordul <Cel Mai Mare Black Friday Ever> să însemne pentru clienții noștri <Cea Mai Bună Experiență Ever.“, spune Carmen Capitănescu, Marketing Director Media Galaxy.
Sunt 4 runde promoții, fiecare rundă pe cuprinsul a 7 zile.
Prima etapă se desfășoară între 30 octombrie și 5 noiembrie, peste 170 de articole cuprinse:
- discount între 18 – 45% pe categoria electronice (Ex: Smart TV LED Samsung curbat de 121 cm – 2999 lei):
- discount între 30 – 50% pe electrocasnice mici;
- discount între 22 – 33% pe electrocasnice mari;
- discount între 12 – 45% pe comunicații (telefoane, carduri de memorie, cabluri de date etc)
- discount între 12 – 65% pe IT (tablete, laptopuri, imprimante);
- discount între 22 – 75% pe Entertainment (jocuri, tastaturi gaming, cabluri HDMI etc).
Toate detaliile în magazinul online al Media Galaxy.
Fiecare magazin cu strategia lui, dar s-a cam dus ideea de zi cu promoții agresive. Aștept și primul shop cu Black Friday pe întregul an.