Ceea ce pune la cale Sorin Roşca Stănescu şi Patriciu (după vorbele unora) este similar cu idei mai “vechi” precum voxpublica, pandora’s sau standard.ro (generate pe spinarea altui mogul – cel de la iRealitatea :)). Toate au la bază ideea de content generat în mod similar unui blog. SRS mizează pe trei bloggeri din a-list şi vă las pe voi să îi ghiciţi.
Din dot com îmi aduc aminte de Hufftington Post (Gândul.info copiază ca design o parte din H.P.) ce are câteva milioane de cititori lunar. Se vorbeşte de peste 20 de milioane unici lunar şi veniturile sunt de ordinul a câteva milioane de dolari.
Eu cred că îşi propun prea mult să realizeze din prima. Nici nu ştiu ce să spun că este: blog colectiv, platformă, portal, site.
Inca din deschidere, directorul general Sorin Rosca Stanescu a mentionat ca portalul – si ulterior platforma – Corect isi propune sa uneasca eforturile persoanele care creeaza continut in mediul online – bloggeri, editorialisti, site-uri de stiri, spre beneficiul reciproc. Corect.com isi propune se sporeasca numarul de afisari al fiecarui partener afiliat, indiferent ca este ziar online sau blog.
Primul articol sper să nu îl luaţi de-a binelea. Ideea este că se poate dar nu sunt prea multe exemple în online-ul românesc şi le puteţi număra pe degetele de la o singură mână – nu mă refer la trafic, 1k de unici poate fi atins extrem de uşor, ci la suma de 1500 euro care pare uriaşă la un asemenea număr de vizitatori. Pe twitter purtam o discuţie cu un alt blogger şi îmi spunea că la 1k de unici ad-sense abia aduce 1 – 1,5 euro pe zi. Bineînţeles, chinezu.eu nu scoate această sumă vai google ci din articole în genul advertorialelor sau diverse campanii.
Spor tuturor bloggerilor. Să aud numai de mii de euro generate din ale voastre proiecte.