Brandul de ţară

/
/
25 apr. 09
/

          De când cu noua ministră a turismului a revenit noţiunea de brand de ţară. Deci să tragem şi noi o concluzie. Ţara noastră nu are turişti. Ministra spune că nu avem pentru că  imaginea e de vină. De ce nu avem o imagine bună? 

          Păi răspunsul este simplu. Guvernanţi de 2 lei şi dacă am avea reclamă pe CNN şi tot nu ar mai reveni nimeni pe aici din looseri care s-ar încrede în reclamă. Pentru că noi nu avem servicii, drumuri, peisaje fără peturi ş.a.m.d. Să investim pentru ţară să creăm un produs şi abia apoi să îl vindem prin reclame şi rebranding. Până atunci totul este  în van. Este uşor să pronunţi cuvinte mari decât să te pui pe muncă şi să astepţi rezultate pe termen lung. 

         Până când o să avem o campanie de reformare serioasă a turismului românesc o să rămânem cu imaginile de mai sus, România tară de evitat în periplurile celor din afară.

           

Categorii: Arhiva
Cuvinte cheie:
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.