De când cu noua ministră a turismului a revenit noţiunea de brand de ţară. Deci să tragem şi noi o concluzie. Ţara noastră nu are turişti. Ministra spune că nu avem pentru că imaginea e de vină. De ce nu avem o imagine bună?
Păi răspunsul este simplu. Guvernanţi de 2 lei şi dacă am avea reclamă pe CNN şi tot nu ar mai reveni nimeni pe aici din looseri care s-ar încrede în reclamă. Pentru că noi nu avem servicii, drumuri, peisaje fără peturi ş.a.m.d. Să investim pentru ţară să creăm un produs şi abia apoi să îl vindem prin reclame şi rebranding. Până atunci totul este în van. Este uşor să pronunţi cuvinte mari decât să te pui pe muncă şi să astepţi rezultate pe termen lung.
Până când o să avem o campanie de reformare serioasă a turismului românesc o să rămânem cu imaginile de mai sus, România tară de evitat în periplurile celor din afară.