POCO (companie din grupul Xiaomi) a anunţat astăzi în India implementarea unei noi identităţi vizuale a brandului. Compania are un logo nou, o mascotă nouă şi chiar un slogan nou – Made of Mad.
Dacă logo-ul ca întreg arată cât de cât decent, mascota are un aspect intrigant. Poate pentru noi europenii poate părea destul de ciudată, însă sunt sigur că în zona Asiei această imagine va prinde destul de bine.
POCO are şi o descriere a părţilor componente:
- gura sub formă triunghiulară ar reprezenta o aşa numită inteligenţă ascuţită;
- ochii se opun aureolei de deasupra şi aduc unicitate;
- antenele reprezintă partea “jucăuşă” din cuvântul Mad, ca şi cum mascota ar răspândi nebunie în mod telepatic;
- aureola reprezintă zona bună. Chiar dacă sunt Mad (nebuni), au totuşi o cauză.
Nu ştiu dacă aceste explicaţii v-au convins, personal nu le văd rostul.
O să fie amuzant de văzut cum vor arată viitoarele smartphone-uri POCO cu această animaţie ciudată.